نام فایل دانلودی: بررسی نقش رسانه های الکترونيکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز)….

بررسی نقش رسانه های الکترونيکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز)....

بررسی نقش رسانه های الکترونيکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز)….

فهرست مطالب
صفحه عنوان
چکیده۱
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱٫ بیان مساله۳
۱-۲٫ اهمیت و ضرورت تحقیق۴
۱-۳٫ اهداف تحقیق۶
۱-۴٫ فرضیه­های تحقیق۶
۱-۵٫ سؤال­های تحقیق۶
۱-۶٫ تعریف اصطلاحات تحقیق۷
فصل دوم : مباني نظري
۲-۱٫ مقدمه۱۱
۲-۲٫ مفهوم شناسی گردشگري۱۱
۲-۳٫ انواع ديدگاه‌ها در باب گردشگري۱۳
۲-۴٫ وضعیت گردشگری در ایران۱۴
۲-۴-۱٫ گردشگري در سال‌هاي پيش از انقلاب اسلامي۱۴
۲-۴-۲٫ گردشگري بعد از انقلاب انقلاب اسلامي۱۵
۲-۴-۳٫ گردشگري در برنامه‌هاي توسعه۱۶
۲-۴-۳-۱٫ برنامه اول…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *